torsdag 14 maj 2009

Praktiska gummiband


Gummiband kan man använda till mycket, man kan sätta upp håret med dom, man kan binda fast saker, man kan skjuta dom på folk och man kan tajta ihop sina redan för tajta byxor med dom. Jättesmart uppfinning, den som kommit på gummibandet måste ju vara stenrik nu. Men den där sista grejen har jag nog missat förresten? Vadå tajta ihop sina byxor? Är det också på det nya modet? Jag visste om att stuprör vad rätt så inne (för typ ett år sedan) men att stoppa blodflödet på benen helt i onödan (det är ju inte det att dom används på baggy (vilket jag ändå inte hade förstått mej på)) och att accessorera sina byxor (förutom med en nyckelkedja) hade jag ingen aning fanns med på listan! Hjälp, vad gammal jag börjar känner mej.. 

5 kommentarer:

  1. det är bara så töntigt och sätta gummisnodd på byxorna om man redan har på sig struprör, onödigt helt enkelt! haha

    SvaraRadera
  2. Det har du helt rätt i! Någon som förstår mej ;)

    SvaraRadera
  3. Det kallas Partille-johnny. Tydligen nya stilen som sprider sig fort. Ser förjävligt ut.

    SvaraRadera
  4. haha jag visste at du skulle påpeka de, så självklart i din blogg asså lägg ner detta ,de går inte vidare.man kan nästan veta vad du ska påpeka alltihop i dina texkter de är en så självklar sak.som att na dig där.jisses !

    SvaraRadera
  5. Blev anonym träffad? Var inte ledsen, du får gärna hjälpa mej med nästa inlägg, skriv ett mail, vi kanske man bli partners.

    SvaraRadera